Ungdom uten og utenfor videregående opplæring

Illustrasjon for en enhet
Heimdal videregående skole
Blisterhaugvegen 15
7078 SAUPSTAD
Org.nr 974557991
Offentlig skole
Videregående opplæring
11.-13. trinn
Skoleeier: Trøndelag fylkeskommune skoleeier
Endre utvalg

Indikator og nøkkeltall 2015 2016 2017 2018 2019
16 til 25 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 13,7 13,4
Nasjonalt 16,6 15,9 15,2 14,4 13,7
16 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 2,0 2,5
Nasjonalt 2,3 2,4 2,6 2,6 2,4
17 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 4,8 4,7
Nasjonalt 5,7 5,4 5,2 5,0 4,8
18 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 7,2 7,9
Nasjonalt 8,9 8,0 7,6 7,4 7,0
19 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 15,2 15,8
Nasjonalt 19,2 17,8 16,8 15,4 14,8
20 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 18,4 16,7
Nasjonalt 21,4 19,5 19,1 17,8 16,7
21 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 16,7 16,5
Nasjonalt 21,4 20,7 19,4 18,4 16,8
22 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 16,8 15,8
Nasjonalt 22,1 20,6 20,0 18,4 17,7
23 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 17,3 16,1
Nasjonalt 21,4 21,4 19,7 19,0 17,8
24 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 15,8 17,2
Nasjonalt 21,4 21,0 20,8 18,8 18,6
25 år og verken i eller bestått videregående opplæring (prosent)
Heimdal videregående skole
Trøndelag fylke 18,2 16,6
Nasjonalt 20,7 20,6 20,1 19,8 18,4
Symbolforklaring
Tall er unntatt offentlighet
Brudd i tidsrekke. Tallene er ikke sammenlignbare med tidligere år

Relevant informasjon til rapporten

Relevant innhold fra udir.no