Standpunktkarakterer

Illustrasjon for en enhet
Nissedal kommune
Kommunenr 3822
Alle grunnskoler med adresse i Nissedal kommune (offentlige og private)
Indikator og nøkkeltall 2015-16 2016-17 2017-18 2018-19 2019-20
Engelsk skriftlig standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,9 4,7 3,3 4,3 4,0
Engelsk muntlig standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,7 4,6 3,3 4,3 3,6
Tysk 1 standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,1 5,0 3,4
Kunst og håndverk standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,3 5,2 4,7 4,8 4,5
Kroppsøving
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,7 5,1 4,6 4,7 4,4
Matematikk standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,3 3,8 2,9 3,7 3,5
Mat og helse standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,3 4,8 4,2 4,9 4,7
Musikk standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,9 4,3 4,8 4,5 4,1
Naturfag standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,3 4,3 4,0 4,1 3,9
Norsk hovedmål standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,8 3,9 3,1 3,5 3,9
Norsk sidemål standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,5 3,8 3,0 3,3 4,0
Norsk muntlig standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 3,9 4,6 4,0 4,0 4,2
Kristendom, religion, livssyn og etikk (KRLE) standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,2 4,5 3,7 4,0 3,7
Samfunnsfag standpunkt
Kyrkjebygda oppvekstsenter - Avdeling skule
Tveit skule / Nissedal ungdomsskule 4,1 4,8 3,3 4,1 4,2
Symbolforklaring
Tall er unntatt offentlighet
Brudd i tidsrekke. Tallene er ikke sammenlignbare med tidligere år

Relevant innhold fra udir.no