Skolebidrag 8.-10. trinn

Illustrasjon for en enhet
Gloppen kommune
Kommunenr 1445
Alle grunnskoler med adresse i Gloppen kommune (offentlige og private)

Diagrammet viser beregnet skolebidrag for 8.-10. trinn. Les mer om skolebidragsindikatorer på udir.no.

Indikator og nøkkeltall Offentlig
Skolebidrag 8.-10. trinn
Askvoll kommune -1,7
Aurland kommune -1,4
Balestrand kommune 2,0
Bremanger kommune 1,2
Eid kommune 0,6
Fjaler kommune 2,7
Flora kommune -2,0
Førde kommune 0,1
Gaular kommune 1,5
Gloppen kommune 0,8
Gulen kommune -1,5
Hornindal kommune 4,1
Hyllestad kommune -3,2
Høyanger kommune -0,8
Jølster kommune 0,4
Leikanger kommune -0,2
Luster kommune -0,4
Lærdal kommune
Naustdal kommune -2,1
Selje kommune 2,8
Sogndal kommune -0,5
Solund kommune 2,6
Stryn kommune 0,9
Vik kommune -1,7
Vågsøy kommune 0,3
Årdal kommune -0,8
Indikator og nøkkeltall Offentlig
Faktiske karakterpoeng
Askvoll kommune 34,9
Aurland kommune 35,1
Balestrand kommune 37,0
Bremanger kommune 36,9
Eid kommune 35,4
Fjaler kommune 37,6
Flora kommune 33,1
Førde kommune 37,4
Gaular kommune 38,0
Gloppen kommune 37,2
Gulen kommune 35,6
Hornindal kommune 37,3
Hyllestad kommune 32,9
Høyanger kommune 34,8
Jølster kommune 38,6
Leikanger kommune 33,8
Luster kommune 35,8
Lærdal kommune
Naustdal kommune 31,5
Selje kommune 38,4
Sogndal kommune 37,3
Solund kommune 38,6
Stryn kommune 36,5
Vik kommune 34,6
Vågsøy kommune 37,0
Årdal kommune 34,9
Forventet karakterpoeng
Askvoll kommune 36,6
Aurland kommune 36,5
Balestrand kommune 35,0
Bremanger kommune 35,7
Eid kommune 34,7
Fjaler kommune 34,9
Flora kommune 35,1
Førde kommune 37,3
Gaular kommune 36,5
Gloppen kommune 36,4
Gulen kommune 37,0
Hornindal kommune 33,3
Hyllestad kommune 36,2
Høyanger kommune 35,6
Jølster kommune 38,2
Leikanger kommune 34,0
Luster kommune 36,2
Lærdal kommune
Naustdal kommune 33,6
Selje kommune 35,6
Sogndal kommune 37,8
Solund kommune 36,0
Stryn kommune 35,6
Vik kommune 36,3
Vågsøy kommune 36,8
Årdal kommune 35,7
Symbolforklaring
Tall er unntatt offentlighet
Brudd i tidsrekke. Tallene er ikke sammenlignbare med tidligere år

Relevant innhold fra udir.no