Overgangar

Illustrasjon for en enhet
Vefsn kommune
Kommunenr 1824
Alle grunnskoler med adresse i Vefsn kommune (offentlige og private)

I august 2018 ble statistikken nyutviklet av Utdanningsdirektoratet og publisert bakover i tid. Tallene er ikke sammenlignbare med tallene som tidligere var publisert i Skoleporten og som var produsert av Statistisk sentralbyrå.

Indikator og nøkkeltall Begge kjønn Gutter Jenter
Elever (16 år) som er registrert i videregående opplæring samme år som avsluttet grunnskole
Aarborte - Hattfjelldal kommune
Alstahaug kommune 97,7 95,7 100,0
Andøy kommune 100,0 100,0 100,0
Ballangen kommune (utgått)
Beiarn kommune 100,0 100,0 100,0
Bindal kommune 100,0 100,0 100,0
Bodø kommune 98,8 98,4 99,2
Brønnøy kommune 97,1 98,0 96,4
Bø kommune
Divtasvuodna - Tysfjord kommune (utgått) 100,0 100,0 100,0
Dønna kommune 100,0 100,0 100,0
Evenes kommune
Fauske - Fuosko kommune 96,6 95,2 98,1
Flakstad kommune 100,0 100,0 100,0
Gildeskål kommune 90,5 90,0 90,9
Grane kommune
Hábmer - Hamarøy kommune
Hadsel kommune 97,6 97,9 97,3
Hamarøy - Hábmer kommune (utgått) 94,7 88,9 100,0
Hemnes kommune 100,0 100,0 100,0
Herøy kommune
Leirfjord kommune
Lurøy kommune 87,5 87,5 87,5
Lødingen kommune 100,0 100,0 100,0
Meløy kommune 96,1 97,9 93,1
Moskenes kommune 100,0 100,0 100,0
Narvik kommune
Narvik kommune (utgått) 98,9 99,0 98,8
Nesna kommune
Rana kommune 99,1 100,0 98,1
Rødøy kommune 100,0 100,0 100,0
Røst kommune 100,0 100,0 100,0
Saltdal kommune 100,0 100,0 100,0
Sortland - Suortá kommune 96,5 94,2 98,4
Steigen kommune 100,0 100,0 100,0
Sømna kommune
Sørfold kommune 95,5 100,0 92,9
Tjeldsund kommune (utgått) 100,0 100,0 100,0
Træna kommune 100,0 100,0 100,0
Vefsn kommune 98,9 97,9 100,0
Vega kommune
Vestvågøy kommune 97,9 98,5 97,3
Vevelstad kommune 100,0 100,0 100,0
Værøy kommune 100,0 100,0 100,0
Vågan kommune 99,0 100,0 97,9
Øksnes kommune 98,1 95,7 100,0
Symbolforklaring
Tall er unntatt offentlighet
Brudd i tidsrekke. Tallene er ikke sammenlignbare med tidligere år

Relevant informasjon til rapporten

Relevant innhold fra udir.no