Oversikt - Kopperud skole
I denne oversikta finn du skolefakta og tal. Tala dekker områda læringsmiljø, resultat, ressursar og gjennomføring.

Grunnskolen er tiårig og er delt inn i barnesteget og ungdomssteget.
Skolefakta - grunnskole
Indikator og nøkkeltall | Offentlig |
Talet på elevar | 470 |
Talet på lærarar med kontaktlærarfunksjon | 32 |
Talet på lærarar | 51 |
Resultat - nasjonale prøver 5. årssteg
Diagrammet viser gjennomsnittet av elevane sine skalapoeng og usikkerheita knytt til dette gjennomsnittet. Søylene viser intervallet på skalaen der hovuddelen (60 prosent) av elevane er. Dette er eit mål på spreiinga av resultata til elevane. For meir informasjon om tala, klikk på lenka «Fleire tal».
Laster inn rapport
Resultat - nasjonale prøver 8. årssteg
Diagrammet viser gjennomsnittet av elevane sine skalapoeng og usikkerheita knytt til dette gjennomsnittet. Søylene viser intervallet på skalaen der hovuddelen (60 prosent) av elevane er. Dette er eit mål på spreiinga av resultata til elevane. For meir informasjon om tala, klikk på lenka «Fleire tal».
Laster inn rapport
Resultat - grunnskolen standpunktkarakterar
Standpunktkarakteren gir informasjon om kompetansen til eleven ved avslutninga av opplæringa i faget. Frå 8. årssteget og i vidaregåande opplæring får eleven vurdering med talkarakterar. Her skal ein bruke talkarakterar på ein skala frå 1 til 6. Karakteren 6 uttrykkjer at eleven har framifrå kompetanse i faget. Karakteren 1 uttrykkjer at eleven har svært låg kompetanse i faget.
I tabellen ser du resultata frå utvalde fag som gir eit bilete av elevane sitt læringsutbytte.
Laster inn rapport
Resultat - grunnskolen eksamenskarakterar
Eksamenskarakter er den karakteren eleven får på prestasjonen til eksamen. Karakteren skal setjast av to personar, anten to eksterne sensorar eller av faglæraren og ein ekstern sensor. Berre ein liten del av elevgruppa blir trekt ut til eksamen i kvart fag. Her skal ein bruke talkarakterar på ein skala frå 1 til 6. Karakteren 6 uttrykkjer at eleven har framifrå kompetanse i faget. Karakteren 1 uttrykkjer at eleven har svært låg kompetanse i faget.
Laster inn rapport
Resultat - grunnskolepoeng
Grunnskolepoeng blir rekna ut ved at alle dei avsluttande karakterane som er førte på vitnemålet, skal leggjast saman og delast på talet på karakterar, slik at ein får eit gjennomsnitt. Etterpå skal ein gonge gjennomsnittet med 10.
Indikator og nøkkeltall | Kopperud skole | Gjøvik kommune | Innlandet fylke | Nasjonalt |
Grunnskolepoeng, gjennomsnitt | 46,6 | 44,0 | 42,8 | 43,1 |
Elevundersøkinga - grunnskole, 7. årssteget
Elevundersøkinga er ei nettbasert spørjeundersøking som blir gjennomført kvart år. Her får elevane seie meininga si om læringsmiljøet og dei tilhøva som er viktige for å lære og trivast på skolen. Skala: 1-5. Høg verdi vil seie positivt resultat for alle indeksane unnateke mobbing. Når det gjeld mobbing, vil låg verdi seie lite mobbing.
Indikator og nøkkeltall | Kopperud skole | Gjøvik kommune | Innlandet fylke | Nasjonalt |
Læringskultur | 3,6 | 3,9 | 4,0 | |
Elevdemokrati og medvirkning | 3,3 | 3,8 | 3,8 | |
Faglig utfordring | 3,9 | 3,9 | 4,0 | |
Felles regler | 4,2 | 4,3 | 4,4 | |
Trivsel | 3,9 | 4,2 | 4,3 | |
Mestring | 3,8 | 4,0 | 4,0 | |
Støtte fra lærerne | 4,2 | 4,3 | 4,4 | |
Motivasjon | 3,7 | 3,8 | 3,8 | |
Vurdering for læring | 3,4 | 3,8 | 3,9 | |
Støtte hjemmefra | 4,0 | 4,3 | 4,3 |
Elevundersøkinga - grunnskole, 10. årssteget
Elevundersøkinga er ei nettbasert spørjeundersøking som blir gjennomført kvart år. Her får elevane seie meininga si om læringsmiljøet og dei tilhøva som er viktige for å lære og trivast på skolen. Skala: 1-5. Høg verdi vil seie positivt resultat for alle indeksane unnateke mobbing. Når det gjeld mobbing, vil låg verdi seie lite mobbing.
Indikator og nøkkeltall | Kopperud skole | Gjøvik kommune | Innlandet fylke | Nasjonalt |
Læringskultur | 4,4 | 4,0 | 3,8 | |
Elevdemokrati og medvirkning | 3,6 | 3,6 | 3,4 | |
Faglig utfordring | 4,2 | 4,3 | 4,3 | |
Felles regler | 4,0 | 4,1 | 4,0 | |
Trivsel | 4,1 | 4,3 | 4,1 | |
Mestring | 4,1 | 4,0 | 3,9 | |
Utdanning og yrkesveiledning | 4,0 | 3,9 | 3,8 | |
Støtte fra lærerne | 4,1 | 4,1 | 4,0 | |
Motivasjon | 3,6 | 3,6 | 3,4 | |
Vurdering for læring | 3,3 | 3,4 | 3,3 | |
Støtte hjemmefra | 4,3 | 4,2 | 4,1 |
Ressursar - grunnskole
Tala seier noko om ressursinnsats og prioritering i grunnopplæringa både frå kommunane og private skolar.
Indikator og nøkkeltall | Kopperud skole | Gjøvik kommune | Innlandet fylke | Nasjonalt |
Årsverk for undervisningspersonale | 46,0 | 329,5 | 58 157,4 | |
Antall elever per årsverk til undervisning | 11,2 | 11,0 | 11,7 | |
Antall assistentårsverk i undervisningen | 7 | 59 | 9 483 | |
Antall elever per assistentårsverk i undervisningen | 64,5 | 54,2 | 64,2 | |
Antall assistentårsverk per hundre lærerårsverk | 15,8 | 17,8 | 16,3 | |
Lærertetthet 1.-7. trinn | 12,2 | 11,7 | 12,5 | |
Lærertetthet 8.-10. trinn | 13,0 | 13,0 | 14,1 | |
Lærertetthet i ordinær undervisning | 16,1 | 15,5 | 15,9 | |
Lærertetthet i ordinær undervisning 1.-4. trinn | 12,9 | 13,3 | 14,0 | |
Lærertetthet i ordinær undervisning 5.-7. trinn | 18,4 | 16,9 | 16,6 | |
Lærertetthet i ordinær undervisning 8.-10. trinn | 18,2 | 16,9 | 18,0 | |
Andel undervisning gitt av undervisningspersonale med godkjent utdanning | 100,0 | 98,0 | 96,1 | |
Lærertimer som gis til undervisning | 29 725 | 205 820 | 37 123 757 | |
Undervisningstimer totalt per elev | 63 | 65 | 61 |
Indikator og nøkkeltall | Kopperud skole | Gjøvik kommune | Innlandet fylke | Nasjonalt |
Driftsutgifter per elev | 128 150 | 126 820 | ||
Lønnsutgifter per elev | 100 592 | 99 807 | ||
Prosentandel lønnsutgifter av totale utgifter | 82,2 | 82,0 | ||
Driftsutgifter til inventar og utstyr per elev | 274 | 1 138 | ||
Driftsutgifter til undervisningsmateriell per elev | 1 401 | 1 331 |